Leer meer van onze cases

Cases innovation factory

Ja, ik wil de case(s) lezen

Onze klant cases

Innovatie is een leerproces. Er zijn veel experimenten nodig om te ontdekken wat wel en niet werkt. Innovators nemen alle kennis van eerdere experimenten mee om het volgende experiment te laten slagen. Steeds weer opnieuw. Download onze cases en ontdek hoe Innovation Factory bedrijven helpt om van innovatie een succesverhaal te maken.
cover-case-heineken

Case Heineken

De jaarlijkse wereldwijde Heineken Innovation Challenge is een krachtige manier om de generatie die vol zit met nieuwe ideeën te triggeren, de innovatie-funnel te voeden en vooral om het wereldwijde innovatiepotentieel van de Heineken-medewerkers aan te boren.
cover-case-vodafone

Case Vodafone

Vanaf 2009 organiseerde Vodafone al meer dan honderd challenges en genereerde meer dan 12.500 ideeën. Op hetzelfde Innovation Factory-platform liepen tegelijkertijd meerdere innovation challenges voor verschillende doelgroepen en verschillende talen.

cover-case-construction

Case bouwsector

De bouw- en vastgoedafdeling van dit bedrijf zag de noodzaak van innovatie in haar markt. Daarom initieerde ze een innovation challenge, geassisteerd door Innovation Factory. De manier waarop deze afdeling hierbij nauw samenwerkte met haar klanten is uniek in de bouwsector.

cover-case-liander

Case Liander

Dit is de winnende casus van de Dutch Interactive Awards 2013 in de category ‘Best Social for Business’.
Niet alleen de ontwikkelingen binnen hun markt, maar ook de ouder wordende beroepsgroep, maakten het geen overbodige luxe om kennis te delen en te behouden en vooruitgangsdenken te stimuleren.